Kako koristiti virtuelne ture za marketing restorana?

Sjajna marketinška kampanja za restorane natjera gledatelja da se zamisli nad oglasom ili reklamom.

Ukratko, treba uspostaviti vezu kako biste osjetili potrebu otići do mjesta i doživjeti ga. Ako se marketinška kampanja ne uspije povezati s ljudima, restoran će teško pridobiti više kupaca i zadržati sadašnje. Postoji šansa da posao nizbrdo. Ne želite da vam posao propadne. Zbog toga morate poboljšati način na koji reklamirate svoj restoran. Evo kako vam virtuelna tura može pomoći.

Promovirajte ambijent restorana

Predstavljanje virtualne ture sjajan je način da podijelite atmosferu i interijer svog restorana sa onima koji nisu bili tamo. Ona će natjerati ljude da žele doživjeti ono što vide.

Savjet: Razmislite o stvaranju virtualne ture koja pokazuje kako restoran izgleda kada je prazan i kada je pun ljudi. Pokažite kako su gosti zadovoljni, pa će gledatelj poželjeti iskusiti ono što vidi. To će ih privući i uvjerit će ih da posjete vaš restoran. Da biste olakšali stvari, stavite obrazac za rezervaciju/kontakt pored virtuelne ture. Naravno, pobrinite se da se stvarno mjesto podudara s onim što su vidjeli u VR-u. Hiperrealistična VR slika restorana tjera kupce da se žele vratiti s više prijatelja (ili preporuka).

Oglašavajte se na društvenim mrežama

Virtuelne ture pomažu vam da dosegnete svoje pratitelje na društvenim mrežama, posebno kada imate važne događaje u najavi. Ako vaš restoran, bar ili kafić:

  • Prolazi kroz brzu obnovu i želite podijeliti nove ukrase i dizajne
  • Domaćini ste događaja i želite da više ljudi dođe i zabavlja se s vama
  • Pokazujete nove stavki u meniju

Naravno, podijelit ćete dobre vijesti na društvenim mrežama. Na društvenim mrežama se sve brzo kreće. Ljudi koji vole vaše najave najvjerojatnije će komunicirati s vama na mreži. Svako lajkanje, komentiranje, dijeljenje i reakcija povećava interes za vaš objekat. Virtuelne ture pomažu jer posjetiteljima stranica pružaju novo internetsko iskustvo.

Virtualne ture, kada se naprave na pravi način, povećavaju količinu rezervacija

Kad smo gladni i želimo jesti u restoranu, ali nismo sigurni gdje ići, radimo jednu stvar- putem interneta biramo restoran. Restoran mora znati da je digitalni svijet prepun konkurenata. Teško se istaknuti, ali to nije nemoguće. Učinite to ako želite da ljudi odmah kažu Da prilikom odluke o posjeti vašem restoranu. Pomoću virtuelne ture ponudite informacije o ambijentu vašeg restorana. Zbog toga, vaših pratitelji će misliti da u vašem objektu mogu uživati u obroku, čime stvarate posebnu vezu sa njima. Ta veza je ono što marketing vašeg restorana čini efikasnim.