Kako napraviti dobre profesionalne fotografije restorana

Fotografisanje u restoranima često je način na koji fotografi započinju svoju karijeru. Magazini vas mogu također angažovati za recenzije njihovih restorana. Ipak, snimanja u restoranima nisu tako laka. Zapravo su jedna od najtežih vrsta snimanja hrane.

Često ćete morati snimati osoblje, unutrašnjost restorana, kao i meni. To znači da trebate fotografisati hranu, portrete i arhitektonske fotografije.

Zbog toga vam donosimo ovih par savjeta za najbolje fotografije u restoranu.

Zatražite listu stvari koje trebate fotografisati

Kad počnete razgovarati s restoranom o snimanju, zatražite listu stvari koje trebate fotografisati. Ovo je lista svih slika koje klijent želi da napravite. Od pića do pojedinačnih jela, do snimaka ambijenta ili snimaka u kuhinji. Morate tačno znati šta da očekujete kako biste mogli procijeniti koliko će vam vremena trebati. Ako to ne možete učiniti, ne možete u skladu s tim odrediti cijenu usluge.

Na primjer, fotografisanje pića može trajati duže fotografisanje tanjira s hranom. Upravljanje odsjajima na staklu može biti teško. Kad vam se restoran javi s ponudom, vjerovatno neće razmišljati ovako. Ipak, ako se odlučite da uradite taj posao a da ne znate šta snimate, to vaskasnije može dovesti do problema. Možda nećete dobiti poštenu naknadu i potrošit ćete puno više vremena na projekat nego što ste očekivali.

Pokušajte barem raščlaniti koliko slika hrane vam treba, koliko pića itd. Uvijek procijenite vrijeme za koje mislite da će vam biti potrebno. Obično će to biti više vremena nego što mislite.


Upoznajte se s lokacijom prije snimanja

U nekim će slučajevima biti dovoljno prirodnog osvjetljenja da možete fotografisati pored prozora i dobiti dobre snimke.U drugim slučajevima morat ćete ponijeti umjetno svjetlo poput speedlitea ili stroba. Restorani su iznutra prilično mračni, ili imaju osvjetljenje koje može stvoriti neželjene boje na vašim slikama. Također ćete morati pronaći mjesto gdje ćete postaviti svoju opremu i radni prostor, a za ovo vam je potrebno odobrenje menadžera ili vlasnika.

Ako je restoran otvoren kad fotografišete, morate biti što neprimjetniji prema posjetiteljima. To može značiti i snimanje u uglu restorana i ograničavanje količine opreme koju unesete.


Postavite uslove za stiliziranje hrane

Kada pregovarate s klijentom, trebali biste jasno staviti do znanja da niste stilist hrane. Niste odgovorni za konačni izgled hrane. Zapravo biste trebali imati klauzulu u ugovoru da to odražava.

Oblikovanje hrane je drugo zanimanje, koje zahtijeva zaseban skup vještina. Vi ste odgovorni za lijepu svjetlost i fotografije, a ne za zgužvanu i masnu pljeskavicu.

Mnogi klijenti ne razumiju razliku. Morat ćete im reći kako funkcionište komponenta oblikovanja hrane kada je riječ o fotografisanju hrane

Ako je kuhar dobar u dizajnu, hrana bi mogla izgledati sjajno. Ipak, oblikovanje hrane za kupca razlikuje se od oblikovanja hrane za kameru. Generalno, kuhari u skupljim restoranima imaju tendenciju da se bolje snalaze. Preporučujemo vam da klijentima sugerišete da moraju biti sigurni da je njihov kuhar na visini zadatka. U suprotnom, trebali bi angažovati stilista za hranu. Klijent može odbiti unajmiti stilista za hranu. Šta onda? Jasno im objasnite da je izgled hrane na tanjiru njihova briga.

Zašto biste i dalje trebali ponijeti komplet za oblikovanje hrane

Iako hranu nećete oblikovati, ipak trebate ponijeti osnovni komplet za oblikovanje hrane. Obavezno neka sadrži predmete kao što su pinceta, štapići i male četke. To će vam pomoći da ukrotite pogrešne ukrase ili očistite neželjene mrvice sa tanjira. Ove predmete možete nositi na snimanje u maloj plastičnoj kutiji s drškom. Za to vam može poslužiti kutija za ribolov ili plastična posuda za skladištenje hrane.

Kakve rekvizite trebate ponijeti

Ponesite hrpu stolnjaka u raznim oblicima, veličinama i bojama. Ponesite i nekoliko tanjira i komada pribora za jelo. Ponekad klijenti žele da njihovi stolovi, pribor za jelo i posuđe odražavaju iskustvo restorana, ali mnogi imaju na umu smjer brendiranja. Morat ćete stvoriti određeni izgled ili ambijent koji će im odgovarati.

Na primjer, većina restorana ima bijele tanjire. Klijent možda želi rustikalnu ili tamnu estetiku na fotografijama. Trebat će vam tamno, mat posuđe i vintage pribor za jelo. Sa sobom možete ponijeti i male daske za rezanje i razne posude. Uključite bilo koji drugi rekvizit koji će odražavati atmosferu.

Ponekad klijenti žele više fotografija u stilu časopisa. Ponekad su njihovi stolovi previše sjajni ili pogrešne boje. Mnogi restorani imaju drvene stolove u narančastom tonu. Kamera previše naglasi taj ton, što izgleda neugledno na fotografiji hrane.

U ovom slučaju, u tu svrhu donesite nekoliko stolnjaka od platna ili vinila. Izgledaju sjajno, lagani su i lako ih je smotati.

Da li biste trebali koristiti stativ?

Osvjetljenje restorana predstavlja izazov za fotografisanje hrane. Morat ćete fotografisati pored prozora i definitivno će vam trebati stativ. Na taj način možete smanjiti brzinu zatvarača i napraviti fotografije sa dužom ekspozicijom.

Ovo neće uspjeti na svim fotografijama, jer mogu biti mutne s dugom ekspozicijom. Ipak, korištenje stativa za snimanje ljudi nije zgodno. Za najbolje fotografije, rješenje je povećati ISO vrijednost ili snimati uz pomoć monopoda. On nije stabilan poput stativa, ali je stabilniji od držanja fotoaparata rukom.