Kako poboljšati dostavu?

Opcija dostave odličan je način za povećanje prihoda, prodaje i marže u vašem restoranu. Internetsko naručivanje hrane cvjeta i potpuno je promijenilo način funkcioniranja tradicionalnih restorana. Uz online platforme, naručivanje hrane je novi fenomen koji može podići prodaju restorana na viši nivo. Također, početak ere „bezgotovinske ekonomije“ i širenja preduzeća koja se bave dostavom hrane, zabilježili su značajan porast u digitalnom naručivanju hrane, a sektor usluga dostave u restoranima svjedoči stabilnom rastu.

Međutim, loše izvršena usluga dostave može ozbiljno oštetiti vašu reputaciju. Loše iskustvo naručivanja također će ometati i vaš objekat i tu se javlja potreba za optimiziranim upravljanjem dostavom. Ovaj članak će vam otkriti kako savladati naručivanje i dostavu putem interneta u vašem restoranu.

Kako poboljšati internetsko naručivanje i dostavu hrane u vašem restoranu?

Svi u restoranu ovih dana prihvataju narudžbe za dostavu u restoranu. Zahvaćeni visokim kirijama i lošom prodajom, mnogi restorani sada čak predstavljaju dostavu hrane kao svoj primarni poslovni model. Uz takvu konkurenciju morate osigurati da ste ispred drugih. U ovom članku fokusiramo se na jedan od najvažnijih aspekata internetskog naručivanja hrane, odnosno dostavu.

1. Koristite tehnologiju za prihvaćanje naloga

Primijenite dolje navedene tačke kako biste poboljšali uslugu dostave u restoranima:

  • Internetsko naručivanje – Ubrzanim rastom tehnologije, internetsko naručivanje sada je postalo najpoželjniji medij za naručivanje hrane. Mnogo je pružatelja usluga dostave hrane koji su popularni među kupcima. Možete odabrati koju ćete uslugu koristiti u skladu sa svojim potrebama i željama. Možete imati i vlastitu mobilnu aplikaciju ili web stranicu za naručivanje u vašem restoranu, koja je izravno integrirana s vašim POS-om.
  • Ako koristite više od jedne usluge internetskog naručivanja, tada je neophodno odabrati POS koji automatski prikuplja narudžbe poslane putem različitih usluga internetskog naručivanja. To bi vam uštedjelo gnjavažu s ručnim izračunavanjem naloga na kraju dana. Učinkovita upotreba tehnologije može poboljšati vašu uslugu dostave hrane i iskustvo online naručivanja i za vas i za kupca.
  • Provjerite je li vaša web stranica optimizirana za SEO i ima li jasan CTA. Ako ste zbunjeni, na internetu pročitajte kako možete optimizirati web sajt svog restorana kako biste privukli veću prodaju na internetu.
  • Cloud telefonija – za restorane u kojima je obim isporuka narudžbi velik i uglavnom se obavlja preko telefona, velika je šansa da narudžbe propuste. Čak i ako imate više brojeva za primanje narudžbi, ponekad mogu ostati bez nadzora ili su vaši brojevi i dalje zauzeti. Da biste izbjegli takvu situaciju, možete koristiti cloud telefoniju. Kada kupac pozove da izvrši narudžbu i linija je zauzeta, ili se na poziv ne odgovori, poziv se automatski prebacuje na sljedeći broj dok ne primi zahtjev. Sve se evidencije poziva održavaju i stoga ih možete pratiti.

2. Osigurajte jasnu komunikaciju

Telefonsko naručivanje je, naravno, još uvijek najpopularnije, ali se može pokazati i neučinkovitim. Postoje šanse da vaše osoblje greškom ukloni netačne narudžbe ili kupac nije pravilno objasnio svoju narudžbu. Osigurajte da je vaše osoblje na odgovarajući način obučeno za komunikaciju s kupcima putem telefona. Obučite ih da potvrde narudžbu kako ne bi bilo neugodnosti. Također, vodite računa da pružate jasne mogućnosti naručivanja kako biste kupcima olakšali razumijevanje i pravljenje narudžbi.

3. Napravite online meni

Izuzetno je presudno imati online meni koji je svjež, sažet, lak za čitanje, prenosi sve potrebne informacije. Internetski meni može biti bilo gdje, bilo na web sajtu vašeg restorana ili kod različitih pružatelja usluga dostave u restorane. Budući da znate da većina narudžbi za dostavu u restorane dolazi s ovih mrežnih kanala, šta vas sprečava da optimizirate svoj internetski meni?  Također je vrlo bitno za vaše mrežne narudžbe imati dobru web stranicu koja će prisiliti vaše kupce da kliknu na dugme ‘Naruči odmah’.