Kako postaviti dugoročne i kratkoročne ciljeve za vaš restoran?

Postavljate li kratkoročne i dugoročne finansijske ciljeve svom restoranu? Naučite kako!

Kao vlasnik ili menadžer restorana, koliko sati sedmično provodite ažurirajući Excel liste kako biste procijenili uspjeh svog restorana?

A kad konačno dobijete brojeve i odredite ključne mjerne podatke o izvedbi (KPI), postavljate li ciljeve restorana na temelju podataka starih godinu, mjesec ili dan? Ili pogledate sve brojeve na listi i kažete: “Pa, moj restoran zarađuje novac, mora da radim nešto kako treba”?

Istina je da brojevi mogu ispričati bilo koju priču koju želite. Ali da biste ispričali pravu priču i postavili se uspješno, morate postaviti kratkoročne i dugoročne ciljeve. Čineći to, možete zaroniti u dobro, loše prilikom vaše analize.

Pomoću prave platforme za analitiku restorana možete čak lako odrediti koji dijelovi vašeg poslovanja povećavaju vašu dobit a koji trebaju poboljšanje – umjesto da trošite sate u grafikonima i pivot tablicama da biste dobili isti odgovor.

Evo sedam primjera kratkoročnih i dugoročnih ciljeva za restorane koje možete postaviti za poboljšanje KPI-ja restorana, poput neto prodaje, postotka troškova rada i još mnogo toga.

  1. Povećajte mjesečnu neto promet restorana
  2. Povećajte dnevni neto promet restorana
  3. Povećajte produktivnost zaposlenih
  4. Pronađite nove tokove prihoda
  5. Poboljšajte prodaju vaših bestselera
  6. Testirajte nove stvari na jelovniku
  7. Testirajte promjene u usluzi