Kakve benefite hoteli imaju od društvenih mreža?

Društvene mreže imale su značajan utjecaj na gotovo sve aspekte naših života. Promijenile su način na koji učimo, zabavljamo se, pa čak i kako biramo putovati.

Hoteli i drugi biznisi počeli su da razumiju da načini fokusiranog pristupa društvenim mrežama mogu pomoći stvaranju jakog brenda, omogućiti bolje izlaganje svijetu, povećati prodaju te stvoriti i održati bolji odnos s klijentima, kao i pružiti idealan način za direktnu interakciju. 

Činjenica da je direktno rezervisanje smještaja veće za 50% svake godine nije mišljenje. Hoteli moraju ući u online svijeta ako žele biti u korak s trendovima svojih klijenata. Ako ljudi mijenjaju način na koji komuniciraju, onda i hoteli moraju raditi isto. 

Upoznajte svoje goste

Činjenica je online svijeta da će se ljudi s različitim interesima i mišljenjima samostalno organizirati između zajednica, iako postoje online društvene stranice poput Facebooka, koji je napravljen za svakoga, ali većina ih ima mrežu sa specifičnim „vrstama“ korisnika, pa je veoma važno da birate adekvatnu platformu za svoj hotel. Možemo uzeti za primjer hotele koji žele doseći do poslovnih putnika, oni se obično oglašavaju putem Twitter-a, platforme koja je puna stručnjaka, dok se drugi oslanjaju na LinkedIn.

Dosezanje novih klijenata

Stalno prisustvo na društvenim mrežama omogućava hotelima da stalno update-uju svoje nadolazeće evente, promocije i usluge za široki spektar potencijalnih klijenata, bez potrošnje velikih troškova i novca na reklame, a ono što je još važnije – većina ljudi je skoro uvijek online. 

Fokusirani marketing i reklamiranje 

Činjenica je da se putnici širom svijeta, i oni koji putuju da bi se odmorili i oni koji putuju radi posla, biraju da sami odrede svoje destinacije i mjesta gdje će odsjesti direktno putem hotelskih website-ova. Nasreću, društvene mreže olakšavaju pristup klijentima i ciljanim skupinama, a sada to mogu biti velike grupe – tj. koliko god vi ljudi želite ciljati ovisno o njihovoj dobi, primanju, interesima, geografskom položaju, krugu prijatelja i mnogim drugim faktorima. Postaje lakše stvarati ciljane marketinške kampanje.