Koja je uloga konsijerža i šta on može učiniti za goste?

Jeste li se ikada pitali koja je uloga konsijerža i kako oni stižu uraditi desetke zadataka u isto vrijeme?

Konsijeržev posao ne završava rezervacijama za večeru ili preporukama za restorana. Svi koji su radili u ugostiteljskoj industriji a pogotovo u uslužnim djelatnostima za goste, bar su jednom dobili neko pitanje ili zahtjev kojih je iznenadio. Najbolji hoteli podučavaju i pripremaju konsijerža da smisli neobične ideje i razvije smisao za pretpostavljanje šta gosti žele, prije nego što oni to zatraže.

Konsijerž je lični asistent hotela, koji je spreman da svako putovanje učini bezbolnim i ugodnim. Smatraju se zlatnim standardima ugostiteljstva, zbog čega oni dobivaju zlatne ključeve koji se zovu ‘le clefs d’or’.

Konsijerž dolazi od francuske riječi ‘comte des cierges’ što znači ‘čuvar svijeća’. Oni su odgovorni za pružanje lokalnih informacija i pomaganje gostima da organizuju bilo kakve aktivnosti dok su u hotelu. Konsijerži ponekad sastavljaju maršrute, dok u drugim momentima odgovaraju na pitanja ili upućuju goste na pravi put. Baš kao i recepcioneri, konsijerži su lica hotela, zbog čega bi trebali imati prijateljsku i toplu narav. Komunikacijske vještine i primjećivanje detalja su bitne karakteristike za konsijerža. Konsijerž treba imati bogato znanje o lokalnom području, čak i razviti odnos s menadžerima najboljih restorana da bi mogli dobiti brze i direktne rezervacije. Ako hotel privlači dosta internacionalnih gostiju, onda je potrebno i da konsijerž poznaje jedan ili više stranih jezika.

Pored toga konsijerži mogu pomoći kod promoviranja vaših programa, učenja gostiju lokalnom jeziku, tražiti izgubljene stvari, pronaći dječije igronice, aranžirati promjenu sobe, rezervirati spa ili beauty usluge, savjetovati kako da izbjegnete gužvu, planirati aktivnosti ili rezervisati restoran prije dolaska, pronaći mjesto za vašeg ljubimca, pronaći vam prevoz kad su najveće gužve, pomoći kod proslava, reći vam gdje su najveće gužve na turističkim mjestima i kako ih izbjeći, odvesti vas na surfanje, reći gdje možete ušiti odjeću, odvesti vas to najboljih restorana, pokazati gdje možete vidjeti umjetnosti, preporučiti dadilju, uzeti rent-a-car i još mnogo toga.