Načini za poboljšanje zadovoljstva kupaca prilikom preuzimanja i dostave hrane

Protekle godine mnogi restorani i barovi okrenuli su se beskontaktnom poslovnom modelu dostave hrane. Oni koji su uspjeli održati zadovoljstvo kupaca imaju najviše uspjeha. Slijedite ova četiri savjeta kako biste poboljšali iskustvo preuzimanja i dostave hrane i poboljšali zadovoljstvo kupaca u svom restoranu.

Osigurajte neometano iskustvo kupaca

Ovo je sveobuhvatan pojam koji opisuje iskustvo kupca od trenutka kada baci pogled na lokal dok ne izvrši kupovinu. Cilj svakog posla je učiniti to iskustvo brzim i prikladnijim. Neki od jednostavnih načina za to su:

Meniji za download na svim društvenim mrežama i početnoj stranici web stranice

Jasni, sažeti pozive na akciju na web stranici za naručivanje

Ažuriranje radnog vremena /podataka o isporuci na online profilima

Protokoli za naručivanje i dostavu istaknuti online

Korištenje third party aplikacija za dostavu (mada to možda ne odgovara svakom lokalu)

Iako se većina restorana tradicionalno oslanja na lokalni promet, ljudi sada radije rade sve online – od pregledavanja menija do naručivanja i plaćanja. Beskontaktna dostava kako bi se smanjilo vrijeme provedeno u restoranu je u trendu, pa je posjedovanje infrastrukture koja to podržava presudno.

Obavijestite kupce o pripremi hrane i praćenju narudžbi

Nedavno istraživanje pokazalo je da su dva najvažnija faktora za kupce prilikom online narudžbi to da znaju kada je narudžba spremna i da imaju jasne detalje o načinu preuzimanja narudžbe. Razlog za to je jednostavan: informacije o narudžbi povećavaju transparentnost, a time i pouzdanost.

Održavanje angažmana kupaca kroz transparentnost

68220029 – hands holding smartphone mobile cellphone over different types of gourmet takeout, food delivery order app application concept

Postoje načini za izgradnju povjerenja kod kupaca, osim praćenja narudžbi. Restorani mogu preispitati i dati prioritet marketinškim naporima da se koncentrišu na aspekte naloga za preuzimanje i dostavu tako što će odgovoriti na ova pitanja:

Pružamo li detalje o načinu preuzimanja i dostave na web stranici i profilima na aplikacijama za dostavu?

Dajemo li ažurne informacije kupcima?

Koristimo li društvene mreže za pružanje informacija?

Važno je olakšati naručivanje potencijalnim kupcima, posebno u ovim nesigurnim vremenima. Ljudi žele duševni mir znajući da restorani ozbiljno shvataju svoje probleme. Otvoren i iskren pristup će osvajati kupce.

Ostanite beskontaktni

Mnogi restorani prihvaćaju beskontaktne metode dostave i preuzimanja. Dostavljač jednostavno ostavlja hranu pred kućnim pragom i poziva, šalje SMS ili šalje potvrdu u vidu slike da je hrana stigla. Neki restorani mogu pomisliti da je beskontaktno preuzimanje izazovnije. Iako je to možda novi postupak, nije teže. Primjenom preuzimanja na kućnom pragu, određenih područja za preuzimanje na otvorenom ili drugih socijalno udaljenih metoda preuzimanja/dostave hrane, restorani signaliziraju kupcu da su posvećeni što lakšem procesu isporuke hrane.