Najbolje aplikacije za hotelski menadžement

Hotelski menadžment može biti izazov čak i u najboljim periodima. U posljednjih nekoliko godina bilježi se porast upotrebe mobilnih uređaja za kompletiranje mnogih obaveza, od trgovine do rezervacije odmora. Aplikacije za rezervacije i recenzije sada su uobičajene i potencijalnim kupcima nude lak pristup vašem hotelu. Lako, zar ne? Znamo da se hotelski menadžeri suočavaju s izazovima prilikom organizacije rezervacija – aplikacije za upravljanje hotelima pomogle su pojednostaviti i organizovati ovaj proces – ali, koje su najbolje?

Evo liste 5 najboljih aplikacija za upravljanje hotelima – bez posebnog redoslijeda.

1. Cloudbeds

Aplikacija Cloudbeds upravlja recepcijom koristeći myfrontdesk, i tako zna šta treba raditi svake sedmice. Funkcija myallocator upravlja mapiranjem soba, inventarom, isporukom rezervacija, određivanjem cijena, obradom kreditnih kartica i konverzijom valuta. Mybookings opcija omogućava vam izravne rezervacije, bez provizije.

Ključne karakteristike Cloudbedsa:

  • Povezuje se sa Facebook stranicom vaše kompanije
  • Izrađuje promotivne tarifne planove
  • Olakšava rezervaciju soba
  • Podržava popularne metode plaćanja
  • Nudi mogućnost kreiranja prilagođenih templatea e-pošte za rezervacije
  • Podrška za promotivne kodove
  • Opcija korištenja više jezika

Opcija mygroup omogućava hotelima da upravljaju sa više objekata odjednom sa jedne web stranice, pruža uvid u grupnu analitiku, gostima daje mogućnost da pregledaju sve lokacije hotela, te omogućava posebno brendiranje, između ostalog.

2. Hotelogix

Hotelogix je aplikacija dizajnirana za mala i srednja preduzeća. Aplikacija pomaže u distribuciji zaliha i ima sistem upravljanja imovinom koji uključuje recepciju, prodajno mjesto, sobarice i module izvještavanja. Ova aplikacija također omogućava upravljanje sa više objekata ako ih vaša hotelska grupa ima nekoliko.

3. Little Hotelier

Mali hotelijer je prilagođen malim hotelima ili pansionima, nadograđujući recepciju i rezervacije.

Ključne osobine malog hotelijera:

  • Upravljanje administrativnim zadacima
  • Rezervacija bez provizije
  • Sistem recepcije za upravljanje tokom rada

Posljednja opcija na ovoj listi prava je prednost jer je većina sistema upravljanja hotelima dizajnirana za velika odmarališta i hotelske grupe – ali za male objekte ovo je ključna karakteristika. Sistem obrađuje zadatke u prostorijama za vaše zaposlenike dok gosti rezervišu smještaj, tako da sistem zna kako upravljati osobljem u vrijeme praznika i uzima u obzir trenutnu raspoloživost. Proces prijave i odjave je također automatizovan. Sistem vam omogućava da prepoznate mogućnosti nadogradnje, koja je neinvazivna za goste, ali vam omogućava da zaradite više, nudeći korisne usluge gostima.

4. Guesty

Za one koji upravljaju s više objekata, Guesty je dizajniran za iznajmljivanje u Airbnb stilu. Pruža alate za automatizaciju, izvještavanje i channel menadžment. Možete nadgledati dnevni tok rada i upravljati sa više objekata odjednom na objedinjenoj nadzornoj ploči, uz e-poštu i kalendar. Gostima je na raspolaganju 24/7 linija za podršku. Još jedna prednost je obrada plaćanja. Ovaj softver je osvojio nagradu Supreme Software 2017., a odabrana je od strane stručnjaka kao najbolji u svojoj branši.

5. RezOvation

RezOvation omogućava korisnicima da izvrše rezervaciju sa vaše web stranice, Facebooka ili drugih mobilnih kanala. Svojim hotelom možete upravljati pomoću softvera baziranog na internet konekciji, kao i putem mobilnih uređaja. Integrisanom obradom kreditne kartice uštedjet ćete vrijeme i povećati preciznost bez uključivanja dodatnih koraka. Aplikacija ima posebne opcije koje imaju na umu preference vašeg gosta, a također im govori o jedinstvenim aspektima vašeg objekta. Tu je i Facebook integracija, a rezervacije se mogu potvrditi putem Facebook stranice, možete vaše goste podsjetiti na buduće rezervacije, posebne ponude i slati automatizovane poruke.