U današnjem vremenu u kojem se veliki hotelski lanci često fokusiraju na masovnu industriju turizma, boutique hotel ističe se po svojoj pažnji prema detaljima, toplini i gostoljubivosti. Kada koristimo izraz “boutique”, ne govorimo samo o broju soba, već i o iskustvu koje pružamo našim gostima. Svaka soba je dizajnirana s posebnom pažnjom kako bi stvorila oazu mira i udobnosti. Ovdje se nećete osjećati kao samo još jedan gost, već ćete biti tretirani s osobnom pažnjom i ljubaznošću. U nastavku je intervju sa Nevenom Jeličiić iz The Babe Hotela.
Recite nam nešto o sebi.
Moje primarno zanimanje je advokatura. Pored pružanja advokatskih usluga Advokatska kancelarija Jeličić, bavi se aktivnostima na polju društvene odgovornosti i humanitarnog rada. Inspirisana mističnim Balijem pre nekoliko godina došla sam na ideju da ljubav prema uređenju prostora pretvorim u biznis. Stvaranje harmoničnog prostora, upotpunjenog antikvitetima rezultiralo je otvaranjem Boutique Hotela. Želja nam je bila da Beograd prezentujemo na sasvim drugačiji način posetiocima, da ostanu očarani eklektičnim dizajnom .
Opišite nam koncept The Babe Hotel-a?
Želeli smo da nam naglasak bude na socijalnim interakcijama i povezivanju sa gostima. Da hotel ne bude mesto samo za spavanje i odmor već i prostor koji podstiče druženje, povezivanje i razmenu iskustava među gostima.
Šta predstavlja naziv hotela i kako ste došli na ideju za taj naziv?
Ovaj jedinstveni naziv odražava prisnost, toplinu I prijateljstvo koje se želi pružiti gostima prilikom njihovog boravka.Naziv hotela inspirisan je Babe-om mojim miljenim četvoronožnim prijateljem akitom (pas) .
Koje usluge nudite posjetiocima hotela?
Kao i većina manjih Boutique hotela imamo tu privilegiju da nudimo personalizovanu uslugu koja momentalno stvara bliskost gosta sa hotelom. Naši gosti mogu uživati u prostranim i stilski drugačije uređenim sobama. Svaka soba pruža udobnost i privatnost a naš tim kuvara pruža jedinstveno gastronomsko iskustvo u restoranu. Na 3 spratu hotela, se nalazi rooftop restoran gde često organizujemo event-e, korporativnog tipa kao i privatne žurke.
Navedite najbitnije stvari koje utiču na uspješnost poslovanja hotela?
- Pozicioniranje i vidljivost na tržištu.
- Aktivno prezentovanje autentične usluge.
- Inovativnost, rad na uvođenju novih procedura, izlaženje iz starih kalupa poslovanja u hotelijerstvu.
- Umetnost komuniciranja – Otvoren pristup klijentu/gostu. Iskenost , srdačnost i fina neposrednost je ono što se pamti.
- Tailor made ponude – pažljivo formirane ponude prilagođene u potpunosti klijentu/gostu.
- Vernost brendu i inicijativa zaposlenih.
Postoji li nešto što Vas izdvaja od drugih hotela?
Na samom početku izdvojili smo se po jedinstvenom konceptu Boutique Hotela koji nudi i entertainment svojim gostima. U to uključujemo nastupe poznatih izvođača, prezentacije novih proizvoda iz sveta mode i filma, umetnosti … U našim sobama je svaki detalj s ljubavlju biran i namenjen da oplemeni boravak našeg uvaženog gosta. Mi želimo da se on oseća sofisticirano dok boravi kod nas . Da ga inspirišemo sa atraktivnim i vintage umetninama, koje na drugim lokacijama verovatno neće videti.
Koliko je važno imati ljubazno osoblje i općenito koliki značaj dajete ljudskom faktoru tj. zaposlenima u hotelu?
Dajemo prednost individuama sa pokretačkim energijama a sličnim vizijama koji će zajedno sa nama učestvovati u kreiranju jedinsvenih usluga, što je nama zapravo i cilj. Mi verujemo da dobra Interna organizacija i kvalitetni medjuljutski odnosi jako utiču na uslugu. Bitno je da zaposleni veruju u svoj brend i onda je uspešnost prodaje hotelskih usluga veoma izvesna.
Koje godišnje doba Vam donosi najviše posjetilaca, tj. koja sezona je najuspješnija i zašto?
Što se tiče smeštajnog dela, visoka sezona za nas je leto. S obzirom na lokaciju i blizinu Beogradskog sajma, naši gosti dolaze i tokom cele godine. Pažljivo čuvamo goste koji čiji boravak je ka business-u orijentisan. Restoranske usluge nam omogućavaju da kontinuirano imamo prihode od privatnih žurki, korporativnih okupljanja i venčanja.
Što biste rekli vašim budućim gostima, a našim čitateljima?
Pozivamo vas da nas posetite i lično procenite naš slogan “ Sve što pričaju o nama – je istina “ Dobro nam došli !