Novootvoreni restoran KATUN na Bjelašnici

Novootvoreni restoran Katun, nalazi se na bosanskohercegovačkoj planinskoj ljepotici Bjelašnici. U kreaciji po projektu Arhitektonskog studia Zec, na čelu sa arhitektom Amirom Vukom Zecom, ovaj objekat odiše spojem tradicionalnog i modernog dizajna. Motivi i detalji u interijeru izvor pronalaze u lokalnim tradicionalnim načinima druženja i okupljanja. U nastavku pročitajte razgovor sa Emirom Drljom, menadžerom restorana, i to više o samom restoranu, budućoj ponudi, kao i ideji i viziji investitora za otvaranje ovakvog restorana.

HUBIH: Koje kulinarske vještine planirate pokazati gostima u budućnosti?

Emir: S obzirom da je restoran nedavno otvoren za sada smo fokusirani na kreiranje menija sa našim Chef-om kuhinje, na način da se zadovolji prvobitni koncept restorana koji je mješavina tradicionalne kuhinje sa primjesama modernog, zapadnjačkog načina kuhanja, serviranja i prezentacije jela. Nase osoblje je mladi tim na čelu sa Head Chefom koji je izrazito talentovan, kreativan, osoba koja prati svjetske trendove, i prije svega izrazito motivisan i to prenosi i na ostatak tima. Svakako da za našeg Chefa imamo u planu brojne radionice i dalja usavršavanja ali sad za sad toliko.

HUBIH: Specifičan dizajn, spoj tradicionalnog i modernog, zahtjev investitora ili ideja arhitekte?

Emir: Na ovo pitanje je poprilično teško odgovoriti ali možemo reći da su se vizija i očekivanja investitora sa jedne strane i arhitekte i dizajnera sa druge strane nadopunila na pravi način. Investitor je imao jasan cilj i viziju a to je otvaranje restorana, potpuno drugačijeg koncepta od onog na koji su ljudi navikli na Bjelašnici, tradicionalno sa daškom istinskog luksuza, zatim ponudom jela i besprjekornom uslugom, i sve se to sabralo u ovom divnom ambijentu, neobičnog naziva KATUN.

HUBIH: Smatrate li da je brendiranje restorana bitno i u kojoj mjeri?

Emir: Naša strategija od početka je bila stvoriti jedinstven i prepoznatljiv brend. Uloženo je mnogo truda i vremena u sam naziv i logo, kao i detalje koji naš restoran čine jedinstvenom, drugačijim od ostalih.Glavna insporacija je upravo bila Bjelašnica, vez sa narodni nošnji i jedinstveni detalji sa vuneni čarapa koje su karakteristične samo za područije Bjelašnice, koji su preslikani na zideove restorana što mu daje tu toplu tradicionalnu notu. Na ovaj način se želi podstaći lojalnost gostiju kao i bitni osjećaj pripadnosti. Biti lojalan gost nije isto što i redovan. Sa gostima želimo da djelimo isti ukus, i želimo da se identifikuju sa našim odabirom,tj da dugoročno budu dio naše priče.Stvoriti brend nije posao preko noći, ali mi želimo kroz naš jedinstveni ambijent, vrhunsku uslugu i gastro ponudu, izazovemo privrženost naših gostiju. Veliku pozornost posvećujemo i našim zaposlenicima jer kroz njih želimo da utemeljimo ime i brend.  Način na koji oni komuniciraju sa gostima, poslužuju ih, animiraju, pamte njihova imena i omiljena jela, ponekad im čak posluže kolač za rođendan. To je put kojim se dolazi do privrženosti. Usluga je način na koji tretiramo naše goste.

HUBIH: Društvene mreže, potreba ili prednost modernog doba?

Emir: Svjesni smo kada je u pitanju ugostiteljstvo društvene mreže donose mogućnosti za kvalitetnu prezentaciju, promociju i komunikaciju s postojećim i potencijalnim gostima. Iz tog razloga kreirali smo profile na društvenim mrežama i na taj način svakodnevno komuniciramo sa našim gostima kao i potencijalnim gostima na način da svaki dan imamo jednu ili dvije objave, koje se odnose na našu ponudu, ambijent, ili uvođenje nekog novog proizvoda. Motivišemo naše goste na način da od njih tražimo da prilikom posjete restoranu naprave zanimljivu fotografiju ili video, koje ćemo mi rado podjeliti na našoj oficijalnoj stranici. Činjenica je da svaka posjeta profilu danas se broji kao da je osoba posjetila naš restoran i razgovarala sa našim osobljem. Svakako da u narednom periodu planiramo da prezentiramo naš restoran, osoblje i ponudu, kroz seriju vrhunski fotografija, snimaka, i na taj način još više približimo našim gostima i onima koji to tek treba da postanu, šta je naš moto..

“U svijetu koji svakim danom postaje brži, vjerujemo u važnost usporavanja i uživanja u jednostavnim stvarima”,