Tehnologija koja poboljšava menadžerske sposobnosti hotelijera i ugostitelja.

Tehnologija napreduje bržim tempom nego ikad, što mijenja način na koji ugostiteljski objekti posluju. Trendovi u industriji dovode do velikih poboljšanja i ušteda za ugostitelje, a mijenjaju i način infrastrukturnog planiranja, planiranje potreba za osobljem i upravljačku strukturu objekata.

1.Remont Wi-Fi infrastrukture

Danas gosti hotela koji putuju s uređajima kao što su telefoni, tableti i laptopi više ne vide Wi-Fi kao pogodnost, već kao obaveznu uslugu prilikom prijave u hotel. Gosti očekuju da će moći bez problema pristupiti internetu, što dovodi do toga da hoteli ulažu u bolju, bržu Wi-Fi infrastrukturu kako bi ljudi mogli s lakoćom poslovati i koristiti svoje tehnološke uređaje kada rezerviraju svoj boravak.

2. Pametno energetsko upravljanje

Pametni termostati i senzori zauzetosti mogu nadzirati i reagovati na oscilacije zauzetosti. Isto tako, pametni sistemi za energetsko upravljanje koriste sofisticirane algoritme kako bi tokom cijele godine optimizirali potrošnju energije. Pametni sistemi upravljanja energijom mogu smanjiti troškove energije do 20 posto i značajno povećati vrijednost objekta u preprodaji.

3. Cloud usluge

Mogućnost pružanja mobilnih sadržaja dovela je do ulaganja u cloud usluge. Ukoliko hoteli žele ponuditi digitalni sadržaj, ne moraju nužno ulagati u IT infrastrukturu, zbog čega su cloud usluge idealna opcija. Ne samo da je početno ulaganje niže od ulaganja u IT infrastrukturu, već hoteli imaju fleksibilnost da prošire i prilagode svoje IT potrebe zajedno s rastom poslovanja, ulažu u potencijalne nadogradnje sistema bez kompletne promjene IT sistema.

4. NFC tehnologija

Tehnologija komunikacije u bliskom polju (Near Field Communication – NFC) je nova generacija visokofrekventne bežične tehnologije kratkog dometa koja korisnicima daje mogućnost razmjene podataka između uređaja. Komunikacija između NFC uređaja može prenositi podatke brzinom do 424 kbita u sekundi, a komunikacija je omogućena kad se dva uređaja dodirnu, što mobilno plaćanje (dodirivanjem pametnog telefona kreditnom karticom) čini jednostavnim i sigurnim postupkom. Ova je tehnologija također idealna za samostalne prijave gostiju u hotelima, kao i za pametne ključeve.

Također, ova tehnologija se može koristiti za personaliziranje iskustva gosta u hotelu ili odmaralištu. Na primjer, oglasi se mogu prikazivati na temelju spola i dobi (pa ako dijete prolazi pored digitalnog natpisa u predvorju hotela, oglas se može promijeniti u svrhu promocije lokalnog zabavnog parka ili dječjeg kluba hotela), a ova bi se tehnologija također mogla koristiti za praćenje bodova u programu vjernosti od gosta koji koristi konferencijske sadržaje ili sobnu uslugu. To otvara vrata mogućnosti hotelima koji žele ponuditi personalizirano iskustvo svojim gostima.