Tri inovativna načina na koji su se restorani prilagodili pandemiji i koji će ostati u trendu 

 Pandemija, pa čak i period nakon nje, promijenila je čitav svijet na više načina. 

Skoro sve industrije prošle su ili i sad prolaze regrupiranje i redefinisanje svakodnevne prakse. Izuzetak nije ni industrija ugostiteljstva. Izmijenilo se više trendova, a neki će i ostati. 

QR kodovi 

QR kodovi su se koristili i prije pandemije, a pružaju metodu pregledavanja menija, naručivanja i plaćanja bez kontakta, kao i način ocjenjivanja usluge. Ova je tehnologija omogućila restoranima da se pridržavaju striktnim COVID pravilima. QR kodovi ipak imaju svoje nedostatke, s obzirom da se mnoge starije generacije ne mogu privići na novu tehnologiju. Pretpostavlja se da će restorani nastaviti pružati sigurne usluge bez potrebe za kontaktom. Vjeruje se da će tome biti pridruženi jednokratni, papirni meniji. 

Robotika

Jedan od nedostataka u toku COVID pandemije bio je nedostatak osoblja, a održavanje restorana bez dovoljno osoblja nije lagan zadatak, pogotovo ako se držite visokih standarda. 

Nakon 2021. godine, robotska tehnologija je uspjela popuniti mnoge praznine. Sve više kompanija se okreće robotskim rješenjima, koja će im pomoći sa svakodnevnim funkcijama. Jedan od primjera je robotska ruka za okretanje burgera. 

Kreativne dostavne usluge

Vrlo brzo nakon početka pandemija, bilo je primjetno da su klijenti i dalje željeli jesti vani, ali nisu imali načina. Skoro svaki restoran je imao dvije opcije: priprema hrane i dostava preko uposlenika, ili priprema hrane i dostava putem aplikacija. 

Oba rješenja imaju prednosti i mane: in-house dostava zahtijeva planiranje i vrijeme za pripremu uz povećane troškove, međutim prednost je ta što možete zadržati uposlenike. Druga opcija je third-party dostava, što je možda brže ali zahtijeva vrijeme postavljanja i učenja o sistemu komuniciranja između restorana i kompanije za dostavu. Nedostatak ovih aplikacija su troškovi. Većina kompanija uzima 20% troškova po dostavi, ali i problem dijeljenja informacija. Na primjer, kada klijent naruči preko neke od aplikacija, informacije o konzumeru poput historije narudžbi, informacija se ne dijele s restoranom. 

Ugostiteljstvo je jedna od industrija koja prolazi kroz najveće promjene zbog pandemije, ali se brzo i prilagođava. Stručnjaci vjeruju da će mnogi trendovi ostati i postati dio svakodnevnice.