Mostarski gastro dragulj – URBAN taste of orient
U potrazi za najljepšim pogledom na Stari most u Mostaru, doći ćete do skrivenog gastronomskog dragulja mostarske gastro scene i turističke ponude, ali i popularnog mjesta Instagram/TikTok influensera i travel blogera iz cijelog svijeta.
Riječ je o restoranu smještenom na obali smaragdno-zelene Neretve, skrivenom od gradske vreve, a poznatom u BiH, regionu, pa i cijelom svijetu po ukusnim jelima, a posebno Orijentalnom doručku s pogledom na Stari Most. U kratkom vremenu postali destinacija za turiste iz čitavog svijeta
Ovo je priča o uspjehu zasnovanom na prednostima bosanskohercegovačkog naslijeđa – odlične lokacije ali i domaće kuhinje kakvu je, na žalost, teško naći igdje osim u kućama koje njeguju stare recepte.
Tradicionalna jela poput dolmi, ćufti i japraka, supe i čorbe koje okrepljuju putnike namjernike, razne plate od najfinijih selekcija sireva i suhomesnatih proizvoda, čuvene bosanske pite i preukusna jela sa roštilja, kao i slasni deserti, pripremljena su prema tajnim receptima iz Naninog kuhara i obogaćena sastojcima modernog vremena koji daju poseban okus svim delicijama.
Dobra ideja mladih ljudi iz Mostara dovela je do nastanka restorana koji je u kratkom vremenu postao kultno mjesto mostarske gastronomske scene, ali i nezaobilazna turistička destinacija gdje se služe najfinija jela, pripremljena prema starim receptima.
Novi vizualni identitet restorana – URBAN taste of orient
Prilikom nedavnog renoviranja restorana promoviran je i novi vizualni identitet koji uspješno pomiruje pojmove urbanog i orijentalnog. Radi se o vizualnom sistemu koji osim logotipa krase i iz njega izvedeni dezeni ali i originalna tipografija. Ovime je znatno unaprijeđena komunikacija sa klijentima putem klasičnih ali i digitalnih kanala.
Kozmopolitski pristup domaćoj kuhinji u srcu Starog Grada
Uspjeh je došao brzo, Urban – Taste of Orient jedna je od najfotografiranijih lokacija u Bosni i Hercegovini koja privlači ljubitelje dobre hrane po domaćim recepturama ali i brojne influencere i instagramere koji su otkrili savršen kutak za društvene mreže.
“Odrastajući u tradicionalnoj porodici, posmatrajući naše nane i majke kako s ljubavlju pripremaju najukusnija jela bosanskohercegovačke kuhinje, a istovremeno putujući po svijetu i gradeći kosmopolitski duh, 2010. godine odlučili smo da našim tradicionalnim jelima udahnemo novi život i svima koji vole dobru hranu, lokalnim gostima i turistima, ponudimo nešto staro, a ujedno sasvim novo u ponudi našeg grada. Vrijedno radeći i uz moderan pristup poslovanju, u relativno kratkom roku ostvarili smo svoje poslovne ciljeve i postali poznati van granica Bosne i Hercegovine.”, izjavio je Haris Količić, jedan od suvlasnika restorana.
Ukusna jela s pogledom na Stari Most privlače influencere iz čitavog svijeta
Urban – Taste of Orient pored ukusne hrane poznat je i po svojoj terasi kao najinstagramičnijem mjestu u cijelom Mostaru. Brojni turisti u ovaj restoran dolaze upravo zbog jedinstvenog pogleda na biser arhitektonske gradnje Stari most, kako bi napravili najbolju fotografiju i uspomenu za cijeli život, a onda otkrivaju bogat meni ovog restorana.
Uspješna priča mladih ljudi koji su kreirali svjetsku destinaciju još je jedan dokaz da uz viziju, edukaciju i neizostavan predan rad, mladi ljudi mogu uspjeti i u Bosni i Hercegovini, te postavljati nove standarde u ugostiteljstvu i turizmu.