Uloga Instagrama u hotelskoj industriji

Osnovan 2010. godine, Instagram je besplatna društvena mreža na kojoj možete dijeliti vizuelni sadržaj poput slika i videozapisa. Sa preko 800 miliona korisnika u 2018. godini, Instagram promovira interakciju korisnika. Instagram nije namijenjen samo za ličnu upotrebu, već i za komercijalnu upotrebu. Koriste ga mnogi hoteli koji žele promovirati svoj brend, proizvode i usluge.

Zapravo, ova platforma društvenih medija pruža dobru priliku menadžerima hotela da povećaju svoju popularnost i imaju interakciju s većim brojem ljudi. Prvo, Instagram mogu koristiti za instant izgrađivanje i učvršćivanje svoje reputacije, koristeći pristup „pričanja priča“ fokusiran na njihov brend. Zatim mogu koristiti ovu platformu za prodaju svojih usluga i izgradnju vlastite zajednice koristeći interakcije (lajkovi, komentari, dijeljenja), priče, riječi i nagradne igre.

IZGRADNJA ONLINE REPUTACIJE (E-REPUTACIJA)

E-reputaciju predstavljaju informacije putem interneta o nekoj osobi ili brendu putem društvenih medija, blogova, zajedničkih web stranica, internetskih chat foruma ili platformi za razmjenu znanja. Danas živimo u jako povezanom svijetu u kojem e-reputacija ima značajan internetski efekt usmene predaje koji može pozitivno ili negativno utjecati na nečije mišljenje. Društvene medije koristimo za dobijanje informacija o kompaniji i odmah vjerujemo u ono što čitamo online. Zbog toga će dobra ili loša online reputacija izravno utjecati na prodaju kompanije i povjerenje njihovih klijenata.

Danas je izgradnja identiteta na internetu brza, bilo pomoću pretraživača koji omogućavaju kompaniji da bude istaknuta na prvoj stranici, korištenjem društvenih mreža za privlačenje potencijalnih klijenata, njegovanjem bliskog odnosa s klijentima i izgradnjom lojalnosti ili pokretanjem otvorenih diskusija na društvenim mrežama putem blogova i foruma. Svoju e-reputaciju možete konsolidovati i putem web stranica sa recenzijama poput TripAdvisor, Yelp i Google recenzija ili kontaktiranjem influencera.

Možda se pitate šta je influencer. To je jednostavno neko ko ima veliki broj pratilaca i ko dijeli sadržaj na društvenim mrežama, poput fotografija, videozapisa, članaka ili podcastova. Nakon dogovora o partnerstvu s vama, influencer će stvoriti sadržaj u vaše ime i pojačati vašu vidljivost, razgovarajući o vašim proizvodima i uslugama. To vam omogućava da poboljšate imidž, kredibilitet, pa čak i SEO ako je influencer prisutan na više platformi društvenih medija. Influenceri su zbog toga korisni za kompanije, ali važno je udružiti se samo sa influencerima koji odražavaju brend i vrijednosti kompanije.

E-reputacija hotela može se poboljšati ako o hotelu objavljuju više influencera. Tako će potencijalni klijenti primijetiti da su mnogi influenceri odsjeli u hotelu, što će stvoriti pojam popularnosti i pokrenuti njihovu želju da prožive ovo trendovsko iskustvo.

UNAPREĐENJE PRODAJE

Instagram također omogućava kompaniji da poboljša prodaju. Studija je pokazala da 8 od 10 korisnika prati račun barem jednog od svojih omiljenih brendova i da bi 14% korisnika kupovalo direktno sa Instagrama.

Kao početnu tačku, u odjeljak “biografija” možete postaviti link koji će korisnike preusmjeriti na web stranicu kompanije. Pored toga, korisnici imaju priliku doći do kompanije koristeći opciju poruka ili komuniciranjem putem e-pošte i/ili telefona klikom na dugme poziva koje se nalazi na profilu kompanije. Kompanija također može imati internetsku trgovinu koja omogućava korisnicima da pregledaju trenutne ponude i dobiju informacije o cijenama i dostupnosti proizvoda. Za hotel se poboljšanje prodaje može postići upotrebom mehanizma za rezervacije. Objave na Instagramu mogu sadržavati link koji preusmjerava na hotelski sistem za online rezervacije. Aktivno prisustvo na društvenim mrežama u kombinaciji s mogućnošću rezervacije putem interneta potaknut će kupce da rezervišu direktno u hotelu, što maksimizira vaš prihod.

IZGRADNJA ZAJEDNICE

Instagram je nesumnjivo ključni alat kada je u pitanju stvaranje zajednice. Instagram ohrabruje korisnike da objavljuju sadržaj, dijele svoje lično iskustvo i uglavnom generiše emocionalne interakcije. Kompanije se ne ustručavaju objaviti sadržaj korisnika kako bi privukle potencijalne klijente ili angažovale i izgradile lojalnost sa svojom postojećom zajednicom. Angažman zajednice obično je ključni element kada je u pitanju percepcija vaše popularnosti. Ovakvu percepciju vaše popularnosti često generišu korisnici a ne vi. Izgradnja velike i odane zajednice presudna je za to.