Zanimljivosti o morskim plodovima

Raw fresh Seafood Cocktail close up with Mussels, Clams, Vongole, Prawns and Shrimps

Razmislite koliko puta svake godine konzumirate morske plodove. Isprobavate sve različite vrste plodova mora, bilo da se radi o jastogu, raku, nekoj vrsti lososa, pastrve, itd. Bez obzira na vaše sklonosti, trebali biste znati šta jedete i znati neke zanimljive činjenice o hrani. Pa, koje su neke od ovih zabavnih činjenica o plodovima mora?

 Ribu uvijek treba kuhati na niskoj do srednjoj temperaturi. Kada to učinite, pobrinut ćete se da sva vlaga koju je riba sačuvala ostane tu pri konzumaciji. Nikada ne kuhajte ribu na visokoj temperaturu, jer rizikujete gubitak okusa.

Da li je komad ribe svjež možete utvrditi vlastitim malim testom. Uzmite lonac hladne vode i stavite komad ribe u vodu. Ako riba pluta, to znači da je ulovljena prilično skoro. Ako riba potone, možda neće biti toliko svježa koliko biste željeli.

Najbolji način za odmrzavanje ribe je korištenje mlijeka. Uzmite smrznutu ribu i stavite je u mlijeko kako bi joj dalo sjajnu boju i okus.

Imate problema sa vađenjem ostriga iz školjke? Pokušajte sa korištenjem gazirane sode i pustite da se ostrige namaču u njoj nekoliko minuta. Može vam pomoći u procesu izvlačenja iz školjke.

Riba je puna omega-3 masnih kiselina. Losos, tuna, pastrmka i haringa su sve ribe s visokim sadržajem Omega-3. Ovo se smatra dobrom masnoćom i zapravo može biti vrlo zdravo za vaše srce.

Trudnice ne bi trebale jesti ribu bilo koje vrste više od dva puta. Razlog tome je što riba može biti kontaminirana različitim vrstama bakterija, kao i živom koja može štetiti nerođenom djetetu.

 Poređenje sadržaja proteina sardina sa odreskom prilično je impresivno. Ako pojedete 100 grama sardina, dobit ćete više proteina nego da ste pojeli odrezak iste težine.

Riba se može suprotstaviti unosu natrija. Kada konzumirate puno ribe, zapravo možete smanjiti dio negativnog utjecaja koji će vaše tijelo imati od konzumiranja velike količine natrija.

Halibut i tuna su najsigurnija riba za jelo u smislu bakterija. Riba list se također obično smatra vrlo sigurnom ribom za jelo.

Školjke imaju sposobnost filtriranja otprilike 15 do 20 litara vode svaki dan. Školjke opstaju filtriranjem ove vode.