Zašto hotelskom domaćinstvu treba tehnička podrška?

Zašto hotelskom domaćinstvu treba tehnička podrška?

Hoteli danas primjenjuju tehnologiju u svim aspektima svog poslovanja, od naručivanja usluga u sobi na Apple TV-u do mobilnih prijava, a odjel za domaćinstvo ne bi trebao biti iznimka, pogotovo kada učinkovitost i briga domaćina direktno utječu na zadovoljstvo gostiju.

Odjel za uređenje domaćinstva je okosnica svakog hotela, osiguravajući da sobe ispunjavaju očekivanja gostiju, sadržaji su u redu i svi zahtjevi su ispunjeni. Kao najveći odjel s najviše osoblja, oni drže ključeve za zadovoljstvo gostiju i uređenje soba- dva najveća faktora kada je u pitanju profitabilnost hotela.

Komunikacija je ključna

Čak i u današnjem digitalnom dobu, komunikacija unutar hotelskih odjela može ostati iza vremena, posebno za domaćinstvo. Zadaci se izdaju na papiru početkom dana i ne ažuriraju se tokom dana na osnovu odjava gostiju, znakova „ne ometaj“ ili ukupnog napretka. Domaćinsko osoblje također ne može lako komunicirati kada im je potrebna dodatna potrošnja ili naiđe na poteškoće u održavanju, pa provode vrijeme zovući druge i prateći zalihe. Njihovi menadžeri ne mogu pratiti napredak u realnom vremenu.

Besprekorna komunikacijska tehnologija može vam pomoći. Na primjer, osoblje s nosivom tehnologijom poput pametnog sata ili čak samo aplikacije na svom mobilnom telefonu može lako pratiti njihov napredak, omogućavajući menadžerima da u stvarnom vremenu vide koje su sobe čiste i spremne za nove goste. Da bi se pomoglo u prevazilaženju bilo kakvih jezičnih barijera, tehnologija koja omogućuje domaćicima fotografisanje i slanje fotografija bit će presudna za jasno komuniciranje pitanja poput oštećenih predmeta ili ako je gost ostavio nešto u sobi.

Prednost dodeljivanja soba

Bez integrirane tehnologije, domaćinsko osoblje prolazi kroz dodijeljene prostorije s jednog na drugi kraj. Međutim, s tehnologijom, rukovoditelji odjela mogu primati upozorenja o statusima prijave ili nove goste koji traže raspoloživost soba, a zatim odmah kontaktirati osoblje u pokretu i dodijeliti im nove prioritetne sobe s kojima će se odmah rješavati. Umjesto da trebaju čitavo odjeljenje putem telefona tražiti nekoga dostupnog, oni mogu upozoriti člana osoblja najbliže sobi jednostavnom obavijesti.

Na primjer, stiže VIP i traži ranu prijavu. Menadžer za domaćinstvo može vidjeti VIP, provjeriti sobu, i ako to nije očišćeno, odmah dodijeli domaćicu da pripremi sobu. Domaćica prima jednostavnu obavijest o novom prioritetu i označava sobu “čistom” kad je spremna, aktivirajući osoblje recepcije da uputi gosta.

Ova komunikacija između osoblja održava situaciju stresom niskom, osigurava da se soba brzo očisti i da VIP gost bude zadovoljan trenutnom uslugom.

Personaliziranje iskustva gosta

Kad osoblje domaćinstva stvori veću efikasnost u komunikaciji i zadacima, to oslobađa njihovo vrijeme za pružanje još izvanrednih iskustava gostiju. S integriranom tehnologijom, osoblje za domaćinstvo u pokretu može pristupiti bilo kojim posebnim zahtjevima gostiju za sobe koje pripremaju. To znači da mogu vidjeti da čest gost uvijek traži dodatne ručnike i skladišti sobu, a ne da čeka da ih zatraži.

Drugi primjer je ako član osoblja primijeti da se gosti na medenom mjesecu prijavljuju kao VIP osobe, može poslati kratku bilješku da se u sobi počnu stave kante za led s šampanjcem po završetku čišćenja.

Na kraju dana, hoteli će se uvijek pouzdati u osoblje domaćina da im pruži gostoprimstvo osiguravajući da sobe ne budu samo čiste, već i gostoljubive za goste. Tehnologija koja im pomaže da obavljaju ovaj važan posao efikasnije oslobađa njihovo vrijeme za napredovanje i pružanje izvanredne, personalizirane usluge i na kraju pretvara jednogputnog gosta u redovnog.