Hotelski security ili obezbjeđenje je menadžment sigurnosti u hotelima, zabavnim objektima, ali i u turizmu.
Ova vrsta obezbjeđenja uključuje dokazane metode prevencije i rješenja problema u sektoru ugostiteljstva.
Zašto je bitno hotelsko obezbjeđenje?
Obezbjeđenje u hotelu, ili u industriji ugostiteljstva je bitno zato što je sistem obezbjeđenja tu da zaštiti uposlene, goste i fizičke resurse i imovinu.
Šta su mjere sigurnosti hotela?
Mjere sigurnosti su krucijalne za hotel. Sve počinje od toga da su svi uposlenici svjesni različitih mjera kojima će zaštititi sebe, goste i imovinu. Naprimjer, jedna od mjera informira uposlenike kako tim može ostati siguran u hitnom slučaju poput požara ili evakuacije, ili u slučaju terorističkog napada.
Kako hoteli mogu poboljšati sigurnost?
Postoji mnogo načina da efikasno vodite i optimizirate ili poboljšate hotelsku sigurnost. Prije svega je to ulaganje u kvalitetni nadzorni softver, koji je dobro pozicioniran da pokrije ključne predjele poput ulaza i izlaza. Onda su to regularni sastanci i informacijski mitinzi s uposlenicima, da budu informisani o najnovijim tehnologijama i razvojima.
Pored toga, hoteli bi trebali provjeriti i unaprijediti ključaonice ili lozinke, posebno ako se često mijenjaju uposlenici ili ako ste nedavno imali incident s prodorom u sigurnost. S obzirom na to da se hotelijerstvo stalno mijenja i unaprjeđuje, provjerite i pozadinu uposlenika. U ovoj je industriji bitno znati da zapošljavate osobe kojima možete vjerovati, i koji će na umu imat sigurnost sebe, svog tima, gostiju i imovine.
Prioritet hotela treba biti sigurnost gostiju, što je svaki dan sve važnije. Nekoliko ključnih koraka svi hotelu mogu poduzeti da bi osigurali sigurnost gostiju. Počinje od procjene mogućih prijetnji i rizika. Neke su lokacije na nešto opasnijim mjestima. Drugi korak je da osiguranje bude vidljivo i očigledno, što je jedan od odličnih načina da spriječite problem. Još jedan bitan korak su identifikacijski dokumenti i provjera dolazećih gostiju, vrlo je bitno znati kome pružate uslugu spavanja i boravka, kao i arhivirati dokaz da je osoba bila u vašem hotelu.
Na vratima biste trebali imati osoblje iz osiguranja koje će voditi evidenciju sigurnosti, gostiju, karata ukoliko je u pitanju neki događaj i slično. Sve u svemu, bitno je imati razrađeni plan i uspostaviti šta je bitno za vaš hotel i koje su mjere predostrožnosti potrebne za sigurnost vaših gostiju.