Zašto je supa zdrava

Topao, divan ukus koji je lako probavljiv! Da, radi se o zdravom tanjiru supe, njenim različitim vrstama i ukusima. Supe su bogate vitaminima, mineralima i drugim hranjivim sastojcima koji su potrebni vašem tijelu.

Supa je jedno od važnih jela svakog obroka. Baš kao i salata, i zdjela supe ima mnogo zdravstvenih blagodati jer jedete više povrća prepunog hranjivih sastojaka. Ako za obrok ne jedete ništa osim supe, možete postati vitkiji, ali to može biti težak izazov. Ako jedete više supe, postajete energičniji i satima se osjećate sito. Najlakši način da dodate povrće u svakodnevne obroke je da konzumirate supu. Možete napraviti nekoliko zdjela supe sa povrćem i piletinom svaki dan. Povrće je dio zdrave prehrane, pa se vegetarijanske supe toplo preporučuju onima koji žele biti u formi i zdravi.

Zdravstvene prednosti supe

Visok izvor tečnosti

Supa od povrća sadrži veliku količinu vode koja tjelesne ćelije i održava kožu svježom. Supa sa mesom sadrži ugljikohidrate, proteine ​​i masti, kao i vitamine i minerale potrebne za stvaranje energije u našem tijelu.


Zdrava i hranjiva

Supa je prirodna i zdrava opcija koja se može pripremiti na razne načine, uključujući povrće, piletinu ili čak mahunarke i rižu. Tanjir supe sadrži sve potrebne sastojke koji pomažu našem tijelu da se obogati vitaminima i mineralima.


Puna zdravih vlakana

Neke supe bogate vlaknima, pomažu u održavanju probavnog sistema zdravim i sprječavaju nadutost, kao i zatvor.

– Supa od leće vam daje 4-5 grama vlakana po porciji

– Povrtna supa vam daje 3-4 grama vlakana po porciji

– Supe sa piletinom i ribom vam daju proteine

Bogatog okusa

Vaša porodica može sretno uživati ​​u raznim aromatičnim supama uz različite vrste povrća. Supa može svima biti ugodna hrana, jer je ukusna. Jednostavno je napraviti, a sa samo nekoliko sastojaka može se napraviti tanjir zdrave supe za sve koji imaju malo vremena.

Osjećaj sitosti

Supe daju osjećaj sitosti i pomažu ljudima da jedu manje hrane. Kako se lako osjećate sito, tako je idealno jesti supu na početku svakog obroka.