Zašto ponuditi happy hour u vašem objektu?

Happy hours je jedna od najkorisnijih marketinških strategija za povećanje prodaje u barovima i restoranima danas u ugostiteljstvu. Odnosi se na ono sporo doba dana kada su promet i potrošnja mali – kasno popodne i rano navečer. Nepotrebno je reći da dobro osmišljeni happy hour može izuzetno doprinijeti prihodu barova ili restorana.

Iako specifičan za barove, danas gotovo svaki restoran također prihvaća ovu korisnu strategiju kako bi unaprijedio svoj krajnji rezultat. Svi restorani su pronašli nekoliko načina da svoje potrošače učine sretnima i zadovoljnima kako bi se opet i iznova vraćali u svoj lokal.  Znate li da se, bez obzira na vrstu bara koji vodite, odličan happy hour može pokazati kao prava prednost za vaše poslovanje?

Da li se još uvijek pitate zašto?

Bit će jasno ako se udubite u značenje happy houra i razloge zašto biste ga trebali ponuditi u svom objektu. Happy hour je obično period između 16 i 19 sati, vrijeme kada se većina ljudi želi opustiti nakon radnog dana. U bilo kojem baru ili restoranu tokom ovih dragocjenih sati, kupac može uživati ​​u različitim alkoholnim pićima ili predjelima i jelima po sniženoj cijeni. Pored toga, posjetioci mogu uživati ​​u raznovrsnoj zabavi poput muzike i plesa u mnogim objektima.

Međutim, happy hour u baru razlikuje se od onoga u restoranu, prema lokaciji i demografskom profilu. U baru se potrošač može opustiti uz pića vrhunske cijene, na primjer, vino, pivo ili koktele, dok u restoranima gastronomi mogu pojesti specijalitete po sniženoj cijeni.

Evo 5 razloga zbog kojih biste trebali ponuditi happy hour u svom objektu:

1. Upoznati svoje kupce s novitetima ili promotivnim proizvodima

Happy hour je najbolje doba dana za predstavljanje novih i specijalnih proizvoda kupcima. Stručnjaci smatraju da je happy hour savršeno vrijeme za bilo koji lokal da izloži proizvode svojim sponzorima.

Predstavljanje novih proizvoda ili specijalnih predmeta svojim sponzorima podstiče priliku da o tome razgovaraju sa svojim poznanicima. Na ovaj način vaš bar dolazi u centar pažnje i općenito postoji svijest o vašim proizvodima i njihovoj kvaliteti na tom mjestu. Kao rezultat toga, počinjete dobijati dodatne goste.

2. Povećati prodaju i povećati profit

Barove uglavnom posjećuje mlada grupa potrošača i poznata je činjenica da mladi uvijek traže piće i hranu dostupnu po pristupačnoj cijeni. Stoga, ako u svoj bar uvedete happy hour po sniženoj cijeni ili kupcima pružite neke primamljive ponude (npr. Kupite 2 pića i uzmite 1 besplatno ili kombiniranu ponudu grickalica s pola litre piva), zasigurno ćete uživati u mogućnosti povećanja broja gostiju. Niske cijene pomažu privući kupce u vaš objekat.

Stoga vaša kasa također vidi dobit. Stručnjaci za barove također navode da happy hours omogućavaju potrošačima da utvrde koja je objekat idealan za njih da sjednu i uživaju u svom omiljenom piću po manjoj cijeni. Upoznajte svoju mladu grupu kupaca sa satom pop kulture uz muziku i intimne događaje i pogledajte vaš profit!

3. Happy hours povećavaju lojalnost kupaca

Uz sistematski program happy houra, povećava se lojalnost kupaca. Iskreno govoreći, izazovan je zadatak pronaći nove kupce usred jake konkurencije, ali ako osmislite savršenu marketinšku strategiju možete zadržati postojeće kupce. U ovo doba dostupnosti, osim vašeg bara, ljudi imaju i razne mogućnosti za istraživanje. Dakle, trebaju vam provjereni načini za povećanje lojalnosti kupaca.

Istraživanja pokazuju da ovih dana posjetitelj bara ima vrlo nominalnu potražnju. Želi savršen ambijent da se vikendima opušta uz svoje omiljeno piće. Ili, on traži mjesto gdje može provesti kvalitetne sate nakon svakodnevnog napornog rada sa svojim prijateljima ili partnerom. Kada udovoljite krajnjoj želji vaših postojećih kupaca, oni će se prirodno radije držati samo vašeg bara i preporučivati ​​ga svojim prijateljima i porodicama.

Kako povećati lojalnost kupaca?

  • Kao vlasnik bara cijenite svoje vjerne kupce uzimajući njihove informacije za daljnje poboljšanje.
  • Pružite im premium ponude i dodatne popuste – poput happy houra u subotu navečer.
  • Dodajte recenzije ili druge pozitivne povratne informacije svojih vjernih kupaca na svoju web stranicu ili na svoj račun na društvenim mrežama.
  • Upoznajte svoje postojeće kupce s ponudama za happy hour online.